Sunday, April 4, 2010

Pecah Rekod!!

Salam

Hi..jumpe lagi..korg mesti tetanye ape yang aku nak cite pasal pecah rekod ni kan..heh..aritu 13hb Sabtu, aku ade exam kpli..so en bf datang pagi2 amik aku..sbb exam aku kat kota damansara..saje jek nak dera aku bgn pagi2..actually before exam kpli tu jumaat tu aku ade test MF..dan nak di jadikan cerita minggu tu hidup aku penuh dgn test..isnin midterm..sgt huru hara jugaklah...

Sementelah exam kpli tu abis pukul 1130..so masih awal lagi..kiteorg pun decide p jalan2 dulu..lagipun perut da lapar..lagila en bf yg tdo dalam keta tgg aku abes exam..makan tdo..tu jelah keje yg dia expert..heh..so kite org pun bergerak la menuju ke lokasi tetap kite org kat da curve..dekat jek pun kota damansara dgn da curve tuh..tibe je da curve..kite org terus cari makan..menu aritu kenny rogers..heh..di belanje oleh en bf yg sangtla baaaaaeekkk hatiiii..heheh..

Kemudian tempat seterusnya yg kami tuju ialah cathcay cineleisure...heh..ape lagi perot sudah kenyang senang hati la nak tgk movie..yeayy!!! aku suke tgk movie..heh..dan aku pilih nak tgk ALICE IN WONDERLAND sbb ade bf aku johny depp..haha..perasan jek lebey..lalala~
Sementara menunggu movie start kt org duk la meronda2 jap....time tgh ronda2 tu tetibe en bf ckp dia mau tgk greenzone pas tgk alice?? huhu..gile la satu ari smp dua movie...aku pun okeyh jelah..layan jekk..heh..lagipun uia aritu tak dek elektrik smp pukul 9pm..so apelagi..da org belanje..ikot jek la...hahah..pas ronda2...tibe la masa untuk menonton..waaa...best jugak la cite tuh..sbb aku suke cite yg fantasi kanak2 nih..hehe..pastu kiteorg smbg plak tgk greenzone nih..huhu..takott seyh...cite perang..huhuh..dalam hati aku besyukur dilahirkan dan dibesarkan di Malaysia yg harmoni ni...doa aku semoga kite semua dilindungiNYA dari malapetaka sebegitu...AMEEN...tu je la kot cite nye...heh..abes cite kite org p dinner..pastu en bf anta aku balik uia..uia pun da ade elektrik da time tuh...yippie!!!..



note: ni la movie yg aku tgk..heh..gambar tak cantik la..huhu

0 comments:

Post a Comment