Friday, July 30, 2010

Happy Anniversary


Salam,

Exactly 2 months i didn't write anything in my blog...my last entry was on 30th May 2010 and today is 30th July 2010..hurmmm..bukan tak nak update...cumenye aku rasa mcm aku bz jekk..huhu...atau aku yg tetibe membzkan diri sendiri pun aku tak pastila..yg aku pasti aku bz lah..kepada Puan Shila dan Puan Wahida...blog aku belum bekulat lg..tgg nak karang ayat nak menulis tu satu hal..huhu..kalau la lappy canggih ni boley interpret ape yg ade tersirat dalam hati..wahhh..aku rasa tak terbaca plak korg blog aku nanti..heh.. mcm la korg baca sgt kan blog aku yg merapu nih...

Hurmmm...nak cite pasal ape..tak tau la...lagi 2 minggu nak puasa...life aku..lately agak mencabar jugaklah..kelas da almost 3 weeks start...ha??? da 3 minggu..ape yg aku belaja???huhu scaryyy...at da same time aku RA Dr Gholamreza dan Dr Noraini..huuu..mcm la aku rajin membaca...dan aku jugak menolong uncle aku dia restorannya (MAMBO NEW VILLAGE) - restoran ni letaknya di Kg. Baru...dekat dgn Petronas Kg. Baru..mengadap The Castle..walaupun semua waktu kerja aku flexible..tapi...aku rasa mcm aku tak cukup masa jek..heh..

Ha!! esok my parents anniversary!!! HAPPY ANNIVERSARY MAK & ABAH...alhamdullillah..da 27 tahun usia perkahwinan mak dgn abah aku..dua2 pun da pencen...honeymoon kat rumah...haha..bedua je lah kat rumah..asyik bejalan jek..maklumla aku adik beradik tak ramai..3 org jek..semua pun belaja2 lagi...so harapan mak dgn abah aku nak ada cucu tah tak tau tahun bile..actually mak dgn abah aku tak penah sebut pun pasal kahwin2 nih..heh..aku jek yg gatal..hahaha..biasala..aku anak manje yg memanjakan dirinya sendiri..yeke??? taklah..abah aku belum besedia lagi nak ade org luar dalam family kt org..hmmm tah lah..aku pun tak tau ape sbb utama abah tak setuju aku kawin lagi..so ikut ajelah..sbb yg pasti mak dan abah tau ape yg terbaik utk aku..setujukan?? heh..

Hadiah ape eh nak bg..hurmm..tgg kite jumpe kat penang nant lah nextweek baru aku pk nak bg hadiah ape...

HAPPY 27 th ANNIVERSARY MAK & ABAH

2 comments:

wahidakhairy said...

ok jelly...take ur time untuk menulis yea...

Unknown said...

Salam kenal ya. Gw numpang blog walking nih. Kunjung balik blog gw di http://freetemauntukhp.blogspot.com

Post a Comment